OT: Zlodějina (bylo:Re: Co s akumulatorom z laptopu?)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Září 12 21:13:03 CEST 2011

V neděli mi sousedka ukradla smetí před mými dveřmi. Týden se tam válel
chumáček trávy a nejsíš nějaký rozšlapaný trus a dneska koukám ..... NIC.
Ta sousedka to vlastně prachsprostě ukradla!
Mohl jsem si s tím pohnojit květináč, lépe  by mi rostly kytičky a teď
mám prd.
No sousedka mít jiného souseda tak jí možná i zažaluje!
Já to asi nechám plavat :-(
JaKub

  Když vezmu prázdný kelímek od jogurtu, který bych jinak vyhodil, a dám
si ho na rohožku, tak pokud mi ho někdo ukradne, tak ho také ukradl. Je
jedno, že pro mě neměl žádnou cenu. Kelímek byl, už není, někdo ho
ukradl. A obohatil se, získal nějaký majetkový prospěch. Petr Zahradník,
počítačový expert