Co s akumulatorom z laptopu?

Pondělí Září 12 16:49:37 CEST 2011

Takováto škoda se ale dost těžko vyčísluje, resp. je skoro nemožné ji
vyčíslit. Skoro by se dalo říct, že je to jen teoretická škoda. Jestli
se za měsíc v tom sběrném dvoře nahromadí 100 kg nebo 200 kg odpadu,
to snad vůbec nemá vliv na cenu toho nuceného poplatku za službu
"likvidace odpadu".

Upřímně řečeno, když si to představím, tak mi ani moc nevadí, že
přijdu o těch pár (teoretických) korun a ten můj monitor nebo stará
televize bude někomu ještě sloužit (a nebudou muset být vyčerpané
suroviny a energie na výrobu nového přístroje).

Navíc ono těch sběračů a třídičů, co dokážou ještě něco z těch starých
krámů využít, zas tolik nebude a globálně těch ukradených-neukradených
přístrojů IMHO nebude zdaleka ani 1% z objemu toho odpadu.

A ještě něco - představte si, že ten starý ale funkční monitor místo
do sběrného dvora někomu daruju přímo - vlastně je výsledek úplně
stejný, jen tam není ten mezičlánek s odložením za plot sběrného
dvora.

Pavel Kadečka.