Co s akumulatorom z laptopu?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 12 00:39:22 CEST 2011

> Ano, já o tom vím, že je to tam napsané. Ale záleží na tom, jak se to
> vezme. Já jsem člověk přející a mnohdy dávám kamarádům věci zadarmo. I
> tady v konferenci. Ale nevidím ani ten nejmenší důvod, proč by třeba
> ten monitor měl zadarmo dostat zrovna člověk, který pracuje ve sběrném
> dvoře.

On by si to nemal ten clovek zobrat, lebo nevie, ci to napriklad nie je poskodene tak, ze by to mohlo byt nebezpecne. Malo by to cele byt dopravene tomu oficialnemu recyklatorovi, a ten by mal posudit, ci dana vec je este pouzitelna, prip. ju zrepasovat, a potom znova dat do obehu. Lenze, ako si sam poznamenal, nie je tym riesena akasi financna "spravodlivost", co povedzme nech cert berie; ale horsie je to, ze ziadny sudny clovek na seba nezoberie zodpovednost za skryte vady (po slovensky, nemoze dat zakonom vyzadovanu zaruku).

Ono, ked sa to tak vezme, tak ta klauzula, aj ked je to vlastne ta najlogickejsia a skutocne najekologickejsia vec na celom zakone, tak je defacto nevykonatelna.

wek