Re: OT: Výběr barevné laserové tiskárny

AZE aze na seznam.cz
Neděle Září 11 23:09:23 CEST 2011

Mám jednu OKI barevnou, na tachometru má přes 60.000 výtisků, a sype se do
ní jen prášek... umím zresetovat počítadla válců a pásu a no problema.
Mechanika je robustní a nezdá se, že by se kazila (C5400n). Po drobné úpravě
do ní pasují všechny typy válců od typu C3100....levný provoz. Samozřejmě
jsou dnes lepší typy.
Jasné, jeden kus není statisticky zajímavý.
AZE

----- Original Message -----
From: "Petr Hronek" <trit na atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, September 11, 2011 10:43 PM
Subject: Re: OT: Výběr barevné laserové tiskárny

To si nemůžu odpustit komentář:
Jo, jsou všude, a fungují, jen se v nich sype toner a je potřeba čistit,
čistit, čistit, pak se ty které přežijí první rok nekazí.
Funkce je vykoupena údržbou, navíc jsou to ČB, kde je mechanika mnohem
jednodužší.
Jo, dělal jsem u stejného zaměstnavatele (15 let...), už jsem jinde...
Mám mnohem lepší zkušenosti s HP - kde je to o ceně spotřebáku který je
bohužel drahý, nicméně nejlepší zkušenost s Minoltou, jednu mám doma kde se
blížím 20.000 stran. Milé bylo, že původní barevné tonery byly v plné
náplni, černý krácený (asi na 1000 stran). U zákazníků je několik jejich
zařízení a servisák v rámci prodloužené záruky jednou za rok tiskárny lehce
vyčistí, lidi si neztěžují.

Petr