Co s akumulatorom z laptopu?

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Září 11 20:33:32 CEST 2011

> Re Jirka, ta "funkcna" kapacita je momentalne asi 10% povodnej, nechce sa
> mi verit, ze by "kurvitko" islo az takto daleko. Ale minimalne sa do toho
> packu vecer pozriem, schvalne, co sa tam da najst. Recyklatorom dufam
> nebude vadit, ze to bude uz predrozobrate... :-)

1. U nas je na sbernem dvore napis, at lidi nerozebiraji stare elektro-veci
na soucastky, ze pry kdyz sberny dvur prokaze ze pracka lednicka, radio
atd - jeste (i kdyz blbe) finguji dostane za ne od nejakeho dalsiho
likvidatora vice (?!?)

2. Prvni varka Hyuindayu z Nosovic - po smontovani pojezdila po tovarnim
parkovisti a pak se musela "prukazne" a  "ekologicky" zlikvidovat protze
mohly mit skrytou vadu pri "cvicne" montazi - cela auta bez jakekoliv
rozborky sla do lisu - znami z firmy rikali ze neco takoveho jeste
nevideli - benzin s bublajici kyselinou z baterky, bouchajici gumy tristici
sklo - kdyz zapochybovali o "ekologicnosti" tohoto postupu tak vysoky
managor te firmy jim rikal " budte v klidu MY mame ISO XXXX (cislo si uz
nepamatuju) " (!!!)

Zdravi Petr Kubac