Potenciometr s aretaci

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Září 11 18:47:56 CEST 2011

No, a v com presne sa lisi potenciometer od trimra, okrem zabudovanej hriadelky?

Zabudovana hriadelka sice umoznuje vytunovat tocivy moment napatlanim viskoznou vazelinou, takze to ma viac "cool" feeling; ale to jednak nie vzdy funguje po urcitom case, a druhak u tejto konkretnej aplikacie na tom zrejme vobec nezalezi.

Datasheet od PS15 hovori 10k mechanical cycles; samozrejme netusim, ci to v tejto konkretnej aplikacii staci alebo nie.

wek