OT: jaky procesor

Milan krata.milan na seznam.cz
Sobota Září 10 12:12:56 CEST 2011

Take nemam moc povedomi o novinkach atd..., ale cervenci jsme skladali
pocitac pro kresleni v solidedge a tady posilam co jsme vybrali.
Jen podotykam, ze limit byl 30kkc, ale rozhodne jsme se do nej nevesli.
Nepamatuji se presne, ale bylo to nekde kolem 36kkc.
Tento procesor si vynutil sefickuv synacek, ale musim rici, ze v tom
maka a je s tim plne spokojen. Diky grafice je to i o dost lepsi nez
stavajici pocitace pro solidedge.
Milan

Grafika Quatro 4000
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=80795