OT: jaky procesor

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Sobota Září 10 09:22:12 CEST 2011

Xeon Quadcore je siroky pojem. Zalezi na architekture. Nejnovejsi je
Sandy Bridge 32nm do patice 1155:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_Xeon_microprocessors#.22Sandy_Bridge.22_.2832_nm.29
A do patice 1567:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_Xeon_microprocessors#.22Westmere-EX.22_.2832_nm.29
Prodavaji se i starsi do jinych patic.

Podivejte se take na Sandy Bridge i7-2600K pro desktopy, take dobry
procesor:
http://extrahardware.cnews.cz/sandy-bridge-poprve-test-core-i5-2500k-i7-2600k
http://pctuning.tyden.cz/hardware/procesory-pameti/19723-core-i7-2600k-a-core-i5-2500k-velky-test-intel-sandy-bridge
http://www.diit.cz/clanek/test-cpu-casti-sandy-bridge-intel-core-i7-2600k-i5-2500k-i5-2300/37589/
Ale jestli jsou ty Xeony pro CAD/CAM nejvykonnejsi nevim.

Martin Hanek