Re: OT: Výběr barevné laserové tiskárny

AZE aze na seznam.cz
Pátek Září 9 21:54:22 CEST 2011

Ty OKIny - šlo o levné OKI pro připojení k pracovní stanici. OKI4W,
OKI6EX, OKI8 (tady si nejsem jistý s označením) a teď nejnověji OKI410.
OKIny jsou skvělé dokud fungují. Bohužel jim to nevydrží dlouho. A nesmí
se do nich dát renovovaný toner. Okamžitě odejde válec.
     Martin.

Hm, nevím jak černobílé, ale do barevné občas sypu tohle (jen ty ceny se mi
zdají vyšší, než za jaké jsem to kdysi koupil já)
https://www.tonery.info/index.php?bes=1
a žádný válec neprotestuje...anebo náhradní prášky z ebay.
AZE