Re: OT: Výběr barevné laserové tiskárny

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Září 9 21:46:09 CEST 2011

Zdravim,

podle me ty levne minolty nestoji za nic. Furt nejake problemy s
podavacem , kdezto o office HP vubec nevime , tisknou a tisknou. Mame
od hp 1100,1200 po 2055 nebo 2015 od vsech vic jak 30 kusu a jsou to
neuveritelne drzaky . Treba HP 1505 tech mame 60, tisknou vyjezdove
listky takze jde o spolehlivost a za rok provozu zadny problem.

snehulak