OT: Výběr barevné laserové tiskárny

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Září 9 21:36:27 CEST 2011

Špatné zkušenosti s Xeroxama mohu potvrdit - otřesné. Přitom jsme
tenkrát kupovali poměrně velmi drahé modely - byly určené pro Šéfstvo :-).

Ty OKIny - šlo o levné OKI pro připojení k pracovní stanici. OKI4W,
OKI6EX, OKI8 (tady si nejsem jistý s označením) a teď nejnověji OKI410.
OKIny jsou skvělé dokud fungují. Bohužel jim to nevydrží dlouho. A nesmí
se do nich dát renovovaný toner. Okamžitě odejde válec.

Někdo se tu zmiňoval o dobrých zkušenostech s tiskárnami od HP. Mohu jen
potvrdit. Kdekoliv mám tiskárnu od HP tam o ní nevím a jen doplňuji
toner. Kdykoliv jsem dostal cokoliv jiného (s vyjímkou Minolt) byly
problémy. Minolty mám ale jen 4 což je malý vzorek na nějakou
statistiku. Před 15ti lety jsem koupil první modely HPLJ5L a HPLJ6L a
vloni mi dvě z nich konečně odešly. Za tu dobu se u nás na srovnatelných
pracovištích vystřídaly 4 generace OKI tiskáren :-(. Za ty časy jsem
kupoval HPLJ1100, 1200, 1018 - tisknou jak drak a nevím o nich. Žádná
zatím neodešla. Bohužel model od HP který má srovnatelné parametry s tou
Minoltou se o 4 stovky nevešel do finančního limitu :-(. Jediná tiskárna
HP se kterou nejsem spokojen je nová HPLJ P1005. Tiskne perfektně ale
toner vydrží cca polovičku toho na co jsem zvyklý takže tisk vychází
draze. Naštěstí jsem koupil jen jednu takže jsem ji "uklidil" na
pracoviště s velmi malým objemem tisku kde to nevadí.

Klidně mi do vlákna vlezte alespoň se dozvím něco nového. Doufal jsem že
zrovna Vy byste s nějakými rozumy mohl přijít :-).

     Martin.