OT: Výběr barevné laserové tiskárny

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Pátek Září 9 21:08:12 CEST 2011

On 09/09/2011 08:28 PM, Petr Labaj wrote:
> A nema to na ty tistaky male rozliseni ?
> Pisou tam "2400x1200 dpi ekvivalentni", coz se obavam, ze znamena v praxi
> 600x600 dpi. A tech 600 se mi zdalo na integrace s rozteci 0.5mm malo
> (teda aspon na nejake starsi HP, kde jsem to kdysi s 600dpi zkousel).
>
> A taky se mne zda docela dost 34W ve stand-by.
>
> Petr Labaj

Slovicko "ekvivalentne" v tejto branzi zvykne byt technika kompenzacie
nepresnosti nanesenim viacerych bodiek v blizkosti, a tym aj vyhladenim
prechodu medzi dvomi susednymi bodmi. Inkjet je asi podobnym prikladom.

Neviem povedat vela o rozliseni, ale ten raster ktory robia ine
tlaciarne, a rovne a suvisle ciary v pripade K-M aspon mna presvedcili.
Robil som s nimi bez namahy a vyparov 0,2 mm ciary s UV pozitivnymi
doskami. Keby som sa aktivnejsie snazil, vyda to bez vascich problemov
aj takych 0,15 mm.

Samozrejme moje skusky nic nehovoria o farebnej kvalite tychto
tlaciarni, ale skor o monochromatickej ciernej, ci prinajlepsom
o zopar stupnoch sedej, a kvoli kvalitnemu zapekaniu polymeroveho
tonera neviem posudit ziadne rastre, ked tam ziadne nie su.

V mojom pripade je standby spotreba 22 W, co tiez nie je ziadna vyhra,
chcelo by to na tychto zrutov nejaku lacnu, dialkovo spinanu zasuvku.

Lubos