bleskozvody - nejake citanie

Klusek Petr klusek na volny.cz
Pátek Září 9 20:58:22 CEST 2011

Ahoj

jistě i to je řešení a asi i správné, ale pokud si to všechno spočítám
tak se dostanu na celkovou výšku nad 15m odhadem cca 20m a to už je dost
problém ohledně legislativy se stavebním povolením, a v mé situaci asi i
neřešitelný problém.
Napadá mě ještě  něco na způsob aktivních hromosvodů, ale informaci
hlavně z praxe je pramálo. Všude to jen vychvalují, ale to jsou vesměs
výrobci a dodavatelé.

Petr