OT: PC zvuk

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Září 9 20:43:54 CEST 2011

Cituji:

 Co  jsem  cetl,  tak se uvadi, ze "hudebnimi vykonu" nejvice odpovida
hodnota
   sinusoveho  vykonu.  A velmi hrube (tzn. na urovni bulharske konstanty)
se da
   rici, ze:

   hudebni vykon (sin) = 0.75 * RMS = 12 * PMPO

----- Původní zpráva -----
Od: "Dawid Ferenczy" <ferenczy na volny.cz>

Puvodni    zprava    "Re:    Re[2]:   OT:   PC   zvuk"   od   "Jaroslav
Lukesh
(hw-list na list.hw.cz)" z 9. září 2011, 14:31:14,
msgid:052001cc6eec$5d984820$6164a8c0 na IBMXP (714 bajtu):

JL> Než  tady  začnete  šířit bludy, mohl byste se podívat, co jsem o
sinusovém,
JL> hudebním a PMPO výkonu, včetně vzorců, uvedl?

Dobre, znovu jsem si precetl Vas email:

JL> RMS výkon je co změří trvalý sinus, závisí na tvrdosti zdroje.
JL>
JL> hudební výkon lze spočítat z napájecího napětí naprázdno vzorečkem
JL>
JL> Pmax=U^2/8.R
JL>
JL> kde U je Unap-1,4 (úbytek na koncových tranzistorech)
JL>
JL> Odvození vzorce jsem viděl v nějakém datasheetu asi od TI u D
zesilovačů.

JL> Měřit to lze, odpovídá to v podstatě tomu spočítanému.
JL>
JL> PMPO výkon býval za dávných dob počítán bez úbytku na koncích a bez té
JL> osmičky.

Pokud jste myslel neco jieho, tak me na to, prosim, odkazte.

V  cem  konkretne jsem siril blud? Rad se pokusim poradit nebo sdelit
informace,
ktere  jsem n ekde sam ziskal, ale nerad resim hadanky tohoto typu a nemam
na to
ani cas.