Re: OT: Výběr barevné laserové tiskárny

Ondřej Tesař ondrej.tesar na gmail.com
Pátek Září 9 15:33:50 CEST 2011

Zdravim,
dlouhodobe nejlepsi zkusenosti mi prijde ze jsou s HP.
Delal jsem v servise DELL, lecktere jejich tiskarny mi prijdou taky
dobre (3110, 3115, 3130 - bezproblemove drzaky, nekolikrate
prekonavajici planovanou zivotnost), ale koukam ze v CR se nejak moc
neprodavaji. Skoda. Ono do dusledku vzato uplna streva jsou stejne
Xerox.

Obecne bych doporucil se vyhnot te konstrukci s karuselem, na ktere se
otaci vsechny 4 tonery. Prijde mi, ze to muze byt ona Minolta co
navrhujete, ale fotky zevnitr tiskany jsem nikde nenasel. To jse
system, co se podelava at uz je to DELL nebo Minolta. Take ma velkou
spotrebu toneru na cisteni + kalibraci a pomaly tisk.

Ondra