OT: PC zvuk

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Září 9 15:30:34 CEST 2011

Muze to byt vadou kusu. I pri stazene hlasitosti trochu bruci basreflex, z
ostatnich to neni znat.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Dawid Ferenczy" <ferenczy na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 09, 2011 1:09 PM
Subject: Re[2]: OT: PC zvuk

Puvodni  zprava  "Re:  OT: PC zvuk" od "Martin Záruba (hw-list na list.hw.cz)"
z 8.
září 2011, 13:05:01,
msgid:14c401cc6e17$27965ad0$1530a8c0 na swz (3614 bajtu):

MZ> Myslim,  ze  mam  ty  same,  na me naroky vyhovujici. Jedine, co me
stve, ze
MZ> mirne bruci (i pri stazene hlasitosti). Ale take jsem to nemel cas
rozebrat.
MZ> Martin  Zaruba

A  bruci  opravdu  ty  bedny?  Nedostava se tam brum z pripojeneho zarizeni
nebo
kabelaze?  Bruci  i  s  odpojenym  zdrojem zvuku? Me prave ticho "hraji"
opravdu
ticho, takze bych rekl, ze tu bude bud zapojenim nebo vadou konkretniho
kusu, ne
chybou v designu.

--
 Dawid Ferenczy