NF zesilovač 100W

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Září 9 14:56:48 CEST 2011

V tom datasheetu je i vzorové PCB a hned 2x

----- Původní zpráva -----
Od: "Jiří Němeček" <jirry na centrum.cz>

Nejspíš hned první tip, tedy TDA7293V. Jak jsem psal, chtěl jsem koncák
spíše diskrétní, ale jednoduchost tohoto IO je prostě natolik
okouzlující, že ho zkusím. Zmíněných 100W bude pro jednoho brouka hodně
blízko smrti, dám proto dva paralelně. Zatím jsem ale nenašel vhodnou
DPS a co jsem četl v diskusích, většina u nás prodávaných modulů a
stavebnic nerespektuje základní konstrukční zásady a jsou dost
poruchové. Pustím se proto do konstrukce vlastní a uvidíme, co z toho