OT: PC zvuk

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pátek Září 9 13:26:39 CEST 2011

Puvodni  zprava  "Re[2]: OT: PC zvuk" od "Dawid Ferenczy (hw-list na list.hw.cz)" z
9. září 2011, 13:06:00,
msgid:496697223.20110909130600 na volny.cz (627 bajtu):

DF> 100  -  200  W  RMS,  samozrejme. Jsme v elektrotechnicke konferenci, tak me
DF> nenapadlo to explicitne uvadet. Vzadu je pomerne masivni hlinikovy chladic.

   A  ted  koukam,  ze  jsem  to  tam dokonce explicitne uvedl, ze jde o hudebni
   vykon, nikoliv pulzni.

   Vykon  mi  s  prehledem  a velkou rezervou staci (na byt) a to rad posloucham
   hudbu hodne nahlas. S temito bednami mivam hlasitost max. na 50 - 70 %. Velmi
   pekne a ciste vsak hraji i na nizkych hlasitostech.

   Tyto  reproduktoru se vyrabeji uz radu let, od zacatku prosly nekolika typy a
   verzemi  a  stale  se  vyrabeji  (novejsi typy). Zasadni problemy tak uz maji
   vychytane.

   Opravdu  jen  vyjimecne se mi podari koupit nejake elektrotechnicke zarizeni,
   ktere  povazuji  za  uzasne. Navic za velmi rozumnou cenu. Tyto bedny mezi ne
   rozhodne  patri.  Vetsina  zarizeni jsou proste sunty s vice ci mene chybami,
   nekdy  i  dost  fatalnimi.  Proto kdyz objevim neco vyjimecneho, snazim se to
   doporucovat  lidem  okolo.  Samozrejme, ze to je ciste subjektivni posouzeni,
   zalezi na pouziti a co prijde skvele me, nemusi prijit skvele nekomu jinemu.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz