OT: Výběr barevné laserové tiskárny

Cihak na dkv.lbc.cd.cz Cihak na dkv.lbc.cd.cz
Pátek Září 9 13:12:46 CEST 2011

Dobrý den

Dostal jsem za úkol vybrat barevnou laserovou tiskárnu. Tiskárna bude sloužit pro síťový tisk v malé síti do cca 20ti uživatel takže musí umět LAN. Bude celkem minimálně zatížená - odhaduji průměrně tak 200 stran za měsíc. Občas se ale stane, že se na ní vytiskne najednou i podstatně vyšší objem. Neočekávám zázračný fotorealistický tisk ale slušnou kvalitu v běžné obchodní grafice, tisk za rozumnou cenu a rozumnou spolehlivost tiskárny. Samozřejmě že jedním z hlavních kritérií je cena :-(.

Postupně jsme se sjednotili na tiskárně od Minolty - Konica Minolta MagiColor MC4750DN. Kromě všech našich požadavků má navíc duplex.
http://interlink.tsbohemia.cz/konica-minolta-magicolor-mc4750dn-a4-30-30ppm-usb-2-0-lan-duplex-pcl-ps-pictbridge_d109995.html

A moje otázka zní. Znáte ji někdo ? Rád bych slyšel kladné či negativní hodnocení od uživatelů kteří s ní nebo příbuznými typy přišli do styku. Nerad bych koupil něco s čím časem budou problémy.

Děkuji,

	Martin.