stvrtkove perpetuum mobile

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Září 8 16:25:37 CEST 2011

To se soutěží je tragikomický, nicméně ze se nejedná o MEG, ale o Kapagen.
Rozdíl jse cca následující:

MEG nedává velký výkon, ale zmate měřáky na výstupu, kterými ho měříte.
Kapagen dává velký výkon, ale zmate měřáky, kterými měříte příkon.
:-)

Proto si kapagenisti můžou dovolit měřit výstupní výkon kalorimetricky, s
pomocí žárovek.

PH

From: "AZe" <aze na seznam.cz>
Nemusíte chodit až k vynálezci, u nás se tím zabývají i střední školy a dá
se s tím vyhrát zelená soutěž.....
http://www.cez-okno.net/clanok/alternativne-zdroje-energie/overeni-funkce-bezpohyboveho-generatoru-meg#comment-6354
Ověření funkce bezpohybového generátoru MEG
Jedním takovým vědcem je i francouzský vědec J. L. Naudin, který na své
internetové stránce detailně zveřejnil svou konstrukci MEGu. Nyní je J. L.
Naudin členem Beardenova týmu. Podle plánů J. L. Naudina jsem zkonstruoval a
odzkoušel i svou repliku MEGu pro účast v soutěži ENERSOL 2009.  atd.
AZE