OT Portace IE na linux

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Září 8 12:41:30 CEST 2011

Tak jen kdyby na tohle vlakno nekdo narazil.

Nakonec pod wine bezi i original aplikace f. iCanTek - iNVR v posledni
verzi 2.11 - jen to trochu stavkovalo. Bylo nutne nainstalovat
icsview.cab (ke stazeni u vyrobce), ale musel jsem extra zaregistrovat
OCX stejneho jmena pomoci regsvr32 a doinstalovat knihovny MSVCP60.DLL.

Ted uz to slape naprosto luxusne.

Radek Vicek