NF zesilovač 100W

oklovap oklovap na gmail.com
Čtvrtek Září 8 08:11:20 CEST 2011

Pokiaľ to má  byť tranzistorový koniec, tak dlhé roky je hitom už
spomínaný Leach amp - klasika, ktorá je preverená veľkým množstvom
staviteľov a parametre sú vynikajúce.
Mladším kandidátom by mohol byť napríklad Symasym, ktorý je posledných
pár rokov podobným hitom bastličov ako Leach.
Ďalšími vhodnými konštrukciami by určite boli vynovené Dudkove
zosilňovače, ale to už je High-end ako cenou, tak spôsobom nadobudnutia.
Osobne si myslím, že ak na gitaru, tak elektrónky. V podstate by Vám
možno stačilo zohnať niekde za hubičku MONO 50, alebo postaviť klon
nejakých Marshalov. Na nete plná .... konštrukcií.

mp