[OT] STA a UPC (PC zvuk)

Středa Září 7 20:20:00 CEST 2011

2011/9/7 HW CNCnet.info <hwnews na cncnet.info>:
> My nejsme druzstevnici, ale spolecenstvi vlastniku. Takze co si domluvime to
> mame. Kabelovku mame vybranou jednu a take jednoho poskytovatele inetu (na
> kabelovce jeden take net).

To je jedno, družstvo nebo společenství vlastníků, rozdíl je jen ve
formě vlastnictví bytů, buďto jsou v osobním vlastnictví a pak je to
ten první případ nebo je celej barák majetek družstva (právnické
osoby) a lidi vlastní podíl tom v družstvu, z hlediska jednání s
kabelovkama apod. je to prašť jako uhoď. Teď bydlím v družstevním
bytě, před rokem jsem se stěhoval z vlastního bytu, ale jinak je to
stejné, jsou to dokonce skoro stejné baráky. V obou případech mají
členové družstva / společenství nějaké odpovědné zástupce, předsedu,
pořádají se schůze, hlasuje se atd.

P.K.