[OT] STA a UPC (PC zvuk)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Září 7 18:55:24 CEST 2011

On Wed, Sep 07, 2011 at 02:54:16PM +0200, Pavel Kadečka wrote:

> Ne, tak tohle jsem fakt netušil (a jak bych mohl?). Naše STA je řešená
> jinak, zásuvku kabelovky mám vedle, kabely jsou natahané zvlášť. UPC
> má rozvaděč ve sklepě, STA bude mít něco pod střechou. Bude tam anténa
> + sada zesilovačů a rozbočovačů, naladím to na těch kanálech, na
> jakých to přijde z vysílače.

Jenže v onom inkriminovaném domě je to tak, že UPC má svůj kabel
a ještě k tomu obsadila "STA", které se na první pohled tváří, že je
to STA (z antény), ale není. Tzn. dvě zásuvky vedle sebe a obě UPC...

Osobně to považuji za svého druhu podvod (tedy, ne že by se takovéto
věci neděly dnes běžně...)

> UPC se nemohlo nasáčkovat samo od sebe ani udělat ze sebe správce
> rozvodů samo od sebe, o to si muselo družstvo říct, nebo se s UPC
> nějak dohodnout. A družstvo, to jsou lidé, nájemníci, majitelé bytů.
> Jako člen družstva můžete navrhnout změnu. Chápu, že to nemusí být
> jednoduché, něco prosadit, zvlášť když polovina lidí tomu nerozumí a
> druhá polovina žádný problém nepozoruje.

To je, bohužel, naprosto mimo mne. Nicméně na druhou stranu vím,
že se v tom domě UPC chová jako by jim to patřilo a ve chvíli, kdy
se tam nastěhuje někdo nový, hned k nim naklusá jejich agent s teplou
vodou...

> Další možnost je pořídit si satelit, i když na ten samozřejmě
> potřebujete přímou viditelnost na družici, což na sídlišti může být
> problém i když máte okna na správnou stranu. (Já mám kliku, bydlím na
> sídlišti a mám i satelit, na družice vidím z druhého patra resp. z
> prvního, pokud tomu nejnižšímu říkáte přízemí.)

Ne, nechápete, opravdu teď nehledám optimální příjem TV signálu...

> To jsme se ale dostali někam úplně jinam a myslíte, že tady je to
> správné místo pro stížnosti? Asi ne.

Myslím, že je tady správné místo pro to, aby člověk poreferoval, že takové
věci se taky dějí...

Tím nechci říct, že bych z toho chtěl dělat kdovíjak dlouhý flame, nebo
bych si myslel, že máslo má na hlavě jen jedna konkrétní firma, o které
tu dnes byla řeč...

> P.K.

P.T.

Jabber: butrus at jabbim.cz