NF zesilovač 100W

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Září 7 16:46:55 CEST 2011

Zdravim,
  tak tato informace mne zaujala. Mel jsem kdysi na VS spoluzaka jmenem J.D.,
ktery skutecne stavel zesilovace, kde byly jako chladice pouzity bloky ze
schodiste Metra, ale velice brzy tuto konstrukci opustil - nebyly totiz
hlinikove, to by se velmi brzy oslapaly, ale ocelove, a tedy mely velmi spatnou
tepelnou vodivost. Tento experiment ovsem probihal nekdy v polovine 80. let
minuleho stoleti. Je mozne, ze dnes uz jsou stupne eskalatoru vyrabeny z nejake
pokrocile hlinikove slitiny a tedy bude tepelna vodivost lepsi.
  S pozdravem Pavel