OT Jake jsou nyni moznosti nahradu SSD v EEE901

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Září 7 15:00:28 CEST 2011

Uz si to moc nepamatuju - instaloval jsem to pred prazdninama, ale vim,
ze byl problem uz s instalaci prvniho baliku zaplat hned po instalaci OS.
Takze podle me se to moc nenafouklo - radove odhaduji 100-200MB - coz na
beznych HDD neni absolutne zajimava velikost, ze tady je to balancovani
me ne/pouzitelnosti - i tak i kdybych to nepatchoval tak proste 200MB
neni reseni.

Radek Vicek