Rozvody elektriny v panelaku

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Září 7 14:41:34 CEST 2011

Ahoj,

Ja to také predelaval. Na chodbe jsem se nevyhnul zasekani casti privodu do
podlahy, v CYKYLo provedeni. Zbytek mam tahan okolo podlahy v liste
ukoncujici plovouci podlahu. Zasuvky jsem rozhodne nechtel v listovem
provedeni a tak je mam všechny zasekane ve zdi vcetne toho privodu z listy
okolo podlahy. Je tedy pravda, ze pouzivam ne zrovna malou ukoncujici listu
80x25, ale to souvisi s tim, ze tam tudy tahnu balik strukturovane kabelaze
a satelity. Konkretne tam mam listu
http://www.koposkatalog.cz/detail.php?id=39980. Cele to mam tahane v CYKY.
Pak je jeste jedna moznost jak ty kabely "zazdit". Tu jsem taky pouzil, v
jednom pokoji jsem udelal tzv. suchou omitku. Mel jsem problémy při vhodnem
počasí s elektrostatikou, privlhcovani pomohlo, ale vlhkost se nemela kde
akumulovat. Nahazovat beton klasickou omitkou a na to stuk je na dlouhe
lokte. Oblozil jsem to proto primolepenym sadrokartonem (teda pravda, je v
nem hromada kotevních hmoždinek, kdo to ma hlidat nez to zatuhne.). Jeho
tloustka staci na to, aby se dal v potrebnem miste odstranit ve formem
drazky a do vznikleho prostory zazdit CYKY kabely (resp. zasadrovat
Uniflotem). A navíc sadrokarton mají na kazdem rohu. Spokojenost. Bylo to
rychlejsi nez ted stukovani kuchyne. Ta se musela zbavit vic nez dukladne
tapet, umyt zdi, nepenetrovat, nastukovat, zakladni penetracni pigmentovany
nater a na to dva natery. A předtím zazdit kdejakou nepotrebnou diru..

Radek