OT Jake jsou nyni moznosti nahradu SSD v EEE901

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Září 7 14:36:16 CEST 2011

> Aha, hm, no, tak to je asi ten rozdiel.
>
> Nejako som nenasiel dovod na "aktualizaciu" tam, kde nemam ziadne
> dolezite veci.
>
> Mimochodom, nejako nenachadzam ani dovod na to, aby sa
> "aktualizaciami" vyznamne OS nafukoval - okrem bordelarizmu, co je
> asi ten dovod, ze.

to je asi spis jen sila zvyku - vetsinou se pak predejde dalsim
problemum pokud resis nejake extravurty

system jsem procistil - apt-get clean a autoremove - nic navic by tam
byt nemelo

> Okrem inych veci co boli tu spomenute, je tiez smutne, ze tie kamery
> potrebuju vidouzovsky bordel resp. nejake vlastne aplikacie na to,
> aby fungovali.
tohle me neskutecne s..e - nedokazu z toho dostat ani obrazek - rad bych
si treba kazdych 5 minut ukladal k meteodatum i fotku, ale neni sance

ted jsem presvedcil wine ze to iNVR spusti - jen to vypisuje ze neni
registrovan nejaky class a po spusteni streamu se to nedokaze spojit s
kamerou - jen pise ze se konektuje

rv