PC zvuk

Středa Září 7 13:12:02 CEST 2011

2011/9/7 Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz>:

> Taky tam mate UPC-cko, ktere MPEG jeste jednou prekoduje, pro zmenu
> s jinym (nizsim) datovym tokem, aby tam mohl na***t nejake svoje
> pofiderni kanaly?

UPC v baráku asi je a kabel do bytu mi asi vede, ale nepoužívám to.
Nemá navíc UPC nějaké svoje settopboxy a trochu jinou technologii než
DVB-T? Není pro kabelovky DVB-C? Nakonec, jestli vám vadí kvalita UPC,
tak si pořiďte něco jiného, vždyť je to jen firma, která nabízí nějaký
produkt a vy jako zákazník se musíte rozhodnout, jestli ho za ty
peníze chcete nebo ne. Jako všude jinde.

P.K.