Elektrovodivy lak - oprava membranovej klavesnice - ultraohebny kabel

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Září 7 01:14:31 CEST 2011

No, myslím, že jak Lapp kabel, tak Helukabel (a možná i Kablo Vrchlabí,
nyní nějaký globalizátor...) podobné kabely dělají. Jedná se o typy pro
různé pohyblivé aplikace. Problém asi bude koupit ten metr a půl...

Jako další problém bych viděl tu kombinaci silových a signálových žil,
ale někde jsem viděl, že i cosi takového se dělá (právě u těch výše
zmíněných firem). Otázka je, co to je za dimenzi kabelu....prostě to tam
projděte.

Jinak bych - speciálně na pokusnou fázi - asi použil ty dvě UTP (pozor -
s lanky, nikoliv dráty uvnitř!), bude to nejjednodušší. Popsaný
modelářský jednožilový ultraohebný kabel se dostane s nejmenším průřezem
0,5mm2 (viz výrobce
http://www.muldentalelektronik.de/wbshop3/wbc.php?sid=10420345427c&tpl=produktdetail.html&pid=687&rid=73&recno=1),
ale silikonová izolace je dost silná, takže vnější průměr tipuji okolo 2 mm.

---
Jirka