Elektrovodivy lak - oprava membranovej klavesnice - ultraohebny kabel

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Září 6 21:38:01 CEST 2011

Dovolil jsem si udělat odbočku z původního threadu. Zrovna teď řeším otázku nějakého dobře ohebného kabelu pro přívod k tiskové hlavě RepRapa (už jsem ve finální fázi stavby). Potřebuji tam přivést celkem 8 vodičů:

- dva k termistoru (tenké nejlépe kroucené)
- dva k topnému elementu (proud do 2 A)
- čtyři ke krokovému motoru (nejlépe 2x 2 kroucené do 1A)

V nejhorším případě tam použiju dvě obyčejná UTPčka, jedno na motor a jedno na termistor plus topný element (zdvojené dráty). Ale pokud by se našel cca metr a půl nějakého kabelu, který by byl dostatečně ohebný a vešlo se to do něj všechno najednou (do UTPčka se mi nechce na jediný pár dávat ty 2A do topného elementu), tak bych ho upřednostnil. Poradíte někdo, kde takový kousek vhodného kabelu sehnat?

Díky

Jakub Šerých