ot: kvalita - povzdych

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Úterý Září 6 21:04:27 CEST 2011

Pokud jste si všimli, že jsem někde zaměnil Y za I, tak se tak stalo a
omlouvám se.
Jindra Polívka

----- Original Message -----
From: "J.Polivka" <jpolivka na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 06, 2011 9:00 PM
Subject: Re: ot: kvalita - povzdych

To je realita.
Když byl můj táta naposledy v nemocnici a už to byla konečná, tak mu
sestřičky donášely každé dvě hodiny dvoudecku vody. Daly ji na poličku.
Udělaly čárku na vyvěšený papír s rozpisem časů a po dvou hodinách ji
vyměnily.
Jestli se napil - nezájem.
Naštěstí jsme bydleli pod nemocnicí a tátu jsme asi 14 dní chodily napájet z
injekční stříkačky (bez jehly samozřejmě), jinak to už nešlo.
O dalších mojích zkušenostech s odchodem maminky a i moje některá vyšetření
by vydaly na knihu.
Jen tak jedna příhoda. Byl jsem u doktora s příčně plochejma nohama. Za dva
měsíce jsem šel na kontrolu a prej co ty ruce ?
Já říkám, jaké ruce ?
Já tu mám napsané, že jste tu byl s rukama.
Ale pane doktore já tu byl s nohama.
A to jsem mu musel při té první návštěvě předvádět můj rentgen na svém
notesu, protože on to na PC paní doktorky prostě neuměl.
Takovejch veselých historek mám nejmíň deset a to skutečně nepřeháním.
Poslední, ale neveselá byla s paní doktorkou, která mi dělala sono žil na
krku a celou dobu mlela o tom, že jí to pojišťovna nezaplatí a jak to dělá
zadarmo.
Byly jsme tam sami bez sestry. Při odchodu jsem se zaptal, zda jsem tedy
něco dlužen a odpověďí bylo vzteklé "NIC".
Jindra Polívka

Prave zazivam zavadeni ISO do zdravotnictvi - osobne odposlechnuty rozhovor
na oddeleni plnem nepohyblivych starecku :

Mlada sestra stare : Nemate zapsane myti pacientu
Stara sestra mlade : A vy je nemate umyte

Zdravi Petr Kubac