Elektrovodivy lak - oprava membranovej klavesnice

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Září 6 19:31:27 CEST 2011

Maskovanie velmi nepripada do uvahy, originalne spoje su blizko seba,
t.j. paska by musela byt nalepena cez susedne. No lenze su velmi slabe
- neodolne. Odlepovanie krycej pasky by ich strhlo. Uz som 2 spoje sam
pokazil tym, ze som si neopatrne oprel ruku priamo na foliu... kym som
nevedel. Vyzera to tak, ze spoje su robene sietotlacou prave nejakym
vodivym lakom.

Ale stetec vyskusam, skusim zajtra zohnat taky tenky. Vdaka,

miro