Elektrovodivy lak - oprava membranovej klavesnice

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Září 6 18:31:22 CEST 2011

Vysledok: pracovat sa s EL-2 da, ale chce to velku trpezlivost. Ci na
nanasanie pouzijem drevene sparatko (este zaostrene), alebo kovovu
ihlu, neda sa nabrat "primerane" mnozstvo laku. Alebo sa nenaberie
nic, co by sa dalo preniest, alebo sa naberie dost velka kvapka, ktora
potom cela stecie na cielovu foliu a rozleje sa aj kam nema. Nechceny
spoj sa da po case preskrabat, ale... Vravim - velka trpezlivost :-)
Kazdopadne spoje su vodive, ani tuto opravovanu foliu lak nelepta.

Pod lupou pekne vidno strukturu laku - drobne kovove ciastocky.

miro