elektronicke meranie vzdialenosti

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Září 6 13:33:11 CEST 2011

Dakujem za odpovede.

S tym laserom to nebude jednoduche, viem. Preto som ako prvu
alternativu dal meranie tym "narovnanym rotacnym enkoderom".
Na to potrebujem nejaky pasik, ktory by mal v rastri povedzme 1mm
cierno-biele priecne pasiky.

Posuv zial nebude robeny motorom, ale rucne. Ak by bol robeny motorom,
tak je to cele zalezitost jedneho rotacneho enkodera.

J.S.