ot: kvalita - povzdych

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Úterý Září 6 12:59:24 CEST 2011

> no, blbost... je i není. Někdo se někdy zamyslel, jak by měli lidé pracovat,

Říká se, že to poprvé bylo v USA za války při stavbě lodí třídy
Liberty, protože bez propracovaného QM se nedalo stavět 2700 stejných
lodí v 18 různých loděnicích současně, přičemž na každou měli méně
času než kolik dnes potřebuje zámečník na výrobu plechových dveří.

> A ten někdo to hodil na papír. Je jasné, že k nějakému podobnému systému
> dospějete, i když žádné ISO certifikované nemáte.

Přesně tak :-) Z ISO 9xxx se podle mě stal jen buzzword pro manažery,
kteří v podstatě nic netuší, ale když už se na to místo vydrápali, tak
to holt musí řídit :-)

Aleš Procháska