kvalita - povzdych

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Září 6 11:49:45 CEST 2011

Asi opravdu záleží na auditorovi. My jsme se zavedením ISO žádné problémy
neměli - prostě jsme implementátorovi ISO popsali, jak pracujeme, a on z
toho vytvořil příručku kvality.

Tam je třeba napsané, že když mi pošlete email "Objednávám si u vás 5
převodníků ABC123", tak že ten email vytisknu a někam uložím. Dělal jsem to
stejně před ISO a dělám to tak i po ISO.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Peter Bošnák
Sent: Tuesday, September 06, 2011 11:22 AM
To: konfera
Subject: ot: kvalita - povzdych

Pre kvalitné, prosperujúce a dobre fungujúce firmy je cirkus okolo
získania ISO iba zdržovanie a vytváranie problémov. Tiež záleží aj na
tom, ako to chápe auditor. Naša firma sa napríklad po audite zmenila na
výstavu farebných lístočkov, ktorými musela byť označená každá krabica,
jej obsah a účel. Nakoniec sme zistili, že sa stačí starať, aby boli
lístky všade a na správnych miestach a auditor, rakúsky úradník, je
spokojný. Myslím, že pôvodný zmysel ISO je takémuto chápaniu na hony
vzdialený.  P.B.