OT Portace IE na linux

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Září 6 08:16:50 CEST 2011

Jedna z tech kamer je nechana na puvodnim portu (a heslo mam ted
vypnute), ktery je opravdu 554. Co jsem se prave snazil zjistit je
adresa toho streamu, ale vypada to opravdu, ze posledni pozadavek je ten
co jsem psal. Pak uz chodi jen vlastni stream. Jeste predtim tam ale
probehnou asi 2-3 POST dotazy na admin rozhrani (na jinem portu)
oznacene jako SETUP - je mozne ze si timhle predaji nejakou session -
musl bych to vic rozpitvat. Skoro se mi zda, ze bude jednodussi se
vratit k puvodnimu napadu presvedcit IE aby behal pod lin.

Radek Vicek