Elektrovodivy lak - oprava membranovej klavesnice

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Září 5 16:29:58 CEST 2011

Dobry den,

mozte doporucit (asi) elektrovodivy lak vhodny na opravu cesticiek
membranovej klavesnice? Vyrobena je na obycajne vyzerajucich
priesvitnych foliach, material blizsie nedokazem odhadnut. Vacsinou su
cesticky roztrhnute mikroprasklinou, ktoru nevidno ani pod lupou - iba
ohmetrom sa da lokalizovat prerusenie. Na par miestach bude treba
vyrvorit nove cesticky do max. dlzky 1cm, povodne su zosuchane.

Nasiel som lak EL-2, pisu ale, ze moze leptat niektore plasty:
http://www.gme.sk/sk/elektrovodivy-lak-el-2-p741-002.html
Tento jediny z ponuky GM je "odolnejsi" voci oteru.

Ako druhu moznost som nasiel lepidlo elektropol:
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=6352

Mate s takouto opravou niekto skusenosti?

Vdaka,
miro