PC zvuk

Snehulak snehulak na gmail.com
Pondělí Září 5 14:12:19 CEST 2011

Dneska neni problem mit pasivne chlazene vykonne PC . Doby pentia IV
jsou nenavratne pryc...

Disk muzete pouzit takovy, ktery si nezahriva , treba tim ze ma jednu
plotnu a 5400 otacek atd.. nastaveni AAM.

Vyresit to jde a celkem levne, vodnika bych nikam nedaval :) Mam pc v
obyvaku a taky by me jakykoliv zvuk obtezoval.

snehulak