Re: Oprava programátoru pračky - konečně vyřešeno

Pondělí Září 5 13:18:24 CEST 2011

2011/9/5 Kosta <info na mcu.cz>:

> Jistě, hlavně tu manželku :)

Moje manželka jednou diagnostikovala, že pračka neohřívá vodu, nevím,
jak na to přišla, ale jelikož pračku umím jenom opravit, ale neumím ji
zapnout, přistoupil jsem na diagnostiku pomocí wattmetru z Lidlu.
Zásuvka v koupelně je vysoko a je na ní dobře vidět, takže jsem celkem
jednoduše ověřil, že když pračka bere 2 kW, tak asi topí dost.

Takže ona manželka, coby elektrikářův diagnostický nástroj, se někdy plete.

P.K.