PC zvuk

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Září 5 13:13:00 CEST 2011

... a každý z těch přístrojů má spínaný zdroj s odrušovacími
kondenzátory proti fázi a parazitní kapacity v trafech i jinde. Asi před
rokem jsem přepojoval STA u kolegyně v paneláku a při rozpojení stínění
koaxu jsem dostal docela slušnou ránu. Při pokusech o opětovné spojení
to pěkně jiskřilo. Nedivil bych se, kdyby tohle byla běžná vlastnost STA
(zvlážť pokud se různá patra připojovala na různé fáze).

Jirka