PC zvuk

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Září 5 11:27:48 CEST 2011

Otazkou dnes je PROC to vubec kodovat ztratove - tedy v pripade
stacionarnich playeru - chapu to u prenosnych zarizeni - sam mam plnej
iphon komprimovane muziky, ale tam me to nepali protoze z nej posloucham
pres spunty do usi (i kdyz iphone s original spuntama hraje vcelku
luxusne - tak v tom kvalitu nijak nehledam)
v pripade prehravani doma me ale velikost souboru nezajima - takze tam
mam primarne WAV nebo FLAC (z tech postahovanych) - ma to i vyhodu v
tom, ze si kdykoliv muzu udelat kopii CDcka kdyz by original odesel

Radek Vicek