PC zvuk

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Září 5 10:59:16 CEST 2011

tak ja to ted provozuji pres externi DAC a propojeni optikou - prave
kvuli problemum se zemni smyckou

sice namitnete, ze to pak nema smysl si kupovat takhle drahou zvukovku s
silenyma odstupama, ale on je dost rozdil i v te digitalni casti
(jitter) a v provedeni jak ty data pres PCcko jdou - treba Foobar
http://www.foobar2000.org/ umi pristupovat primo na rozhrani karty - to
ma samozrejme dopad na ruzna zpozdeni vznikla pri zpracovani

ale i kdyz tim nakrmite pres symetricky vystup zesilovac tak tam zadne
ruchy nejsou - tedy to ruzne cvrkani, skroutani co leze z onboard zvukovek

co se tyka poslechu - ja z 99% posloucham ze sluchatek, protoze nemam
extra mistnost na poslech (po povodnich jsem se musel narychlo
odstehovat do panelaku) a delane sloupovky jsem tak musel odvezt do
garaze (velke bedny proste potichu nehrajou)
i tak mam pocit, ze ty bedny (i kdyz delane peclive) by na ty sluchatka
asi nemely - zhruba se da pouzivat pomer cen adekvatnich aparatu
(solidnich firem) sluchatka/bedny v pomeru 1:10 - sluchatka za 3.000Kc
hrajou zhruba jako bedny za ktere date 30.000

Radek Vicek