PC zvuk

Pondělí Září 5 10:53:52 CEST 2011

U MP3 dost záleží, jak se to kóduje. Nějaký HW encoder v nahrávajícím
MP3 recordéru asi nebude to pravé. Pokud se to kóduje počítačem,
procesor tam dělá spoustu věcí, na které se ty bateriové bazmeky
nezmůžou. Zkouší několik variant a vybírá tu s nejmenším rozdílem proti
originálu, používá přesnější psychoakustický model, nešidí přesnost
výpočtu. OGG je sice lepší, ale prý hlavně při nižším bitrate a ten já
nepoužívám. Taky je náročnější na výpočetní rychlost, takže pro záznam
nepoužitelný v bateriových zařízeních. V MP3 býval nejlepší Lame, nevím
jestli je to ještě pravda.
Anděl