PC zvuk

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Září 5 10:51:41 CEST 2011

> USB DAC v zesilovaci. Pocitac muze delat co chce a i po vytoceni
> hlasitosti na max. je v bednach ticho.

Zesilovač je třídy II? Protože jinak jste stále ještě nevřešil ony zemní
smyčky (leda přes galvanickou izolaci USB, což ale není tak úplně
triviální a levné)...

> Pocitac, ktery hrka diskem a neprijemne huci vetrakama, je vec, ktera by
> mi doma velmi vadila. Okamzite utisit. To je ale na jine tema.

No, jsou firmy, které "ztišení" inzerují. Ještě jsem jejich produkty
neviděl, ale domnívám se, že třeba zakrytí HDD (pěnovým materiálem
apod.) bude výrazně zhoršovat jeho chlazení a těch řekněme více než 100W
příkonu => tepla od ostatních součástí PC musíte někudy vyfoukat. Leda
snad vodní chlazení? Nebo nějakou nízkopříkonovou verzi počítače?

Já nezpochybňuju, že to nějak ošetřit jde, jen bych si z PC nechtěl
udělat atomovou elektrárnu a myslím si, že na věrný poslech jsou (už
historicky) prostě lepší jiné, k tomu určené a samostatné přístroje.

---
Jirka