Re: [OT] Proclival jste nekdo zasilku na Poste 120 sam?

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Září 5 10:50:51 CEST 2011

Alternativou je jehlickova tiskarna ;-) Ale to uz je pro me jednodussi vytahnout psaci stroj, nez presvedcovat jehlickovku k funkci...
Papiry se daji vyplnit doma u kavy, staci na to papir co prijde z posty a faktura nebo objednavka od dodavatele...

Horsi je ze to musi byt na original formulari, ktery neni k dostani v kazdem (ani tom lepsim) papirnictvi... a neni k dispozici ani na celnici.

V.