bleskozvody - nejake citanie

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Září 5 10:04:37 CEST 2011

videl som ze na francuzskej dedine ze nie su nainstalovane vobec nikde,
tak ma to zaujima kde je zakopany pudel.
Dedina je sice kusok pod vysokou horou, ale neverim ze by to bol
ochranny faktor. Blesk tu slahne kazdu chvilu, casto aj v zime.
b.