PC zvuk

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Září 5 09:16:24 CEST 2011

Nezmizi, ale sleje se tak, ze ho neslysite. V tom jsou nejvetsi rozdily
v poslechu mezi komprimovanym zvukem a bez komprimace.
Je to jako byste poslouchal muziku na rusne silnici - kapela hraje porad
stejne, ale proste nejste schopen urcit jakej ten zvuk je a kde je.

Naprosta tragedie u MP3 a spol i pri vysokych bitrate jsou zvuky cinelu.

Jinak pokud jde o zvukovky tak ja jsem po dlouhem vahani vybral tuto:
http://www.esi-audio.com/products/julia/

krome promyslene konstrukce - moznost si nakonfigurovat ji jak pro
symetricke tak nesymetricke vstupy - to fakt hraje neskutecne

sice jsem se chytal za hlavu dat skoro 3k za zvukovou kartu, ale
nelituju - co ji mam tak uz jsem CDcko nepustil - vsechna CD jsem
stahnul do FLAC a hraju je z PC

Radek Vicek