PC zvuk

Pajpach pajpach na katedrala.net
Neděle Září 4 22:06:20 CEST 2011

...Případně dokoupit nějaký lepší zesilovač (starší Marantz, NAD,...) a hnát
přes bedny. Člověk pak akorát začne hodně rychle všechno shánět ve flacu,
aby netrpěla kvalita zvuku, ale i 320kbit MP3 jdou většinou poslouchat. :)

No toto já náhodou mám (Marantz + B&W bedny) a ač nejsem audiofil, a
nerozpoznám zvuk domodra od zvuku do koule tak můžu říct, že ani těch
320kbit tam nezní dvakrát příjemně. No a když si pustíte něco ve FLACu, tak
zase slyšíte i to, co tam nepatří (například v tichých klavírních pasážích
šlapání na pedály. Mám jednu nahrávku ve které pedál vždycky po sešlápnutí
pískne :-) )
Takže si stejně nevyberete :-)

MP